<
نمایی از فروشگاه شعبه اردبیل
ترفندهای طلایی برای رشد کسب و کار
.  
ترفند های طلایی برای رشد کسب وکار
رشد و شکوفایی کسب و کار از گذشته تا کنون آرزوی هر فرد شاغل بوده و هست، معهذا هر فرد به تناسب تلاش و جدیت خود به آن دست می یابد.
هر کسب و کار جدید که شروع می شود با هزاران امید هم...
چگونه پولدار شویم؛ ۱۶ نکته طلایی که پولدارها به شما نمی‌گویند
مطمئن هستیم بار اول نیست که با این سبک مطالب برخورد می‌کنید و مطمئن هستیم آخرین بار هم نخواهد بود، اما شک نداریم این مطلب را فراموش نخواهید کرد، چرا که در اینجا ما کلیشه‌ها و حرف‌های رویایی و داستانی را کنار زده‌ایم تا حقیقت بعضا تلخِ پولدار شدن را از میان آنها بیرون بکشیم. ما می‌خواهیم زمانی که شما این مقاله را کامل مطالعه کردید تصویر آینده و مسیر پولدار شدن خود را شفاف‌تر ببینید، نه اینکه با حرف‌های کلیشه‌ای و پوچ شما را ناامید کنیم و به زندگی عادی برگردانیم. نقطه عطف زندگی شما زمانی است که این مسیر را شفاف ببینید و باور کنید که واقعا راه‌حلی برای رسیدن به ثروت وجود دارد و حرکت خود را درست بعد از این مقاله شروع کنید. با ما همراه باشید تا مسیر پولدار شدن را در قالب ۱۶ کلید طلایی برای شما شفاف کنیم و ببینید که پاسخ سوال « چگونه پولدار شویم » چیست.
با درامد کم چگونه ثروتمند شویم؟
یک بودجه ماهانه که تمامی هزینه های اولیه شما را پوشش دهد، مقرر کرده و مقدار کمی را هم برای تفریح و سرگرمی کنار بگذارید.
 شکی نیست که همه می خواهند پولدار شوند؛  ما هم در این مطلب قصد داریم چند نکته را برای ثروتمند شدن به شما گوشزد کنیم.
مهارت های مدیریتی،روش های موفقیت در شرایط سخت اقتصادی
بحران اقتصادي کشورها، شرايط سختي را براي بسياري از کسب وکارهاي کوچک به وجود مي آورد.
 ري اسپراگ، کارشناس امور کسب وکارهاي کوچک و معاون ارشد بخش بيمه گروه خدمات مالي هارتفورد، در مورد 2004 نفر از صاحبان کسب وکارهاي کوچک تحقيق کرده است. در نتيجه اين تحقيق آمده که اگرچه صاحبان کسب وکارهاي کوچک به شدت نگران وضعيت اقتصادي و رشد هستند، اما بيشتر آنها (68 درصد) خود را همچنان موفق مي دانند. پاسخ هاي آن ها، پنج روش را ارائه مي دهد که به کمک آن ها مي توان تا حدي بر شرايط سخت اقتصادي غلبه کرد و در چشم انداز پرچالش کسب وکارهاي کوچک به موفقيت رسيد
میانگین بودجه هزینه بازاریابی چقدر است؟
رنامه بازاریابی به بازاریابی کسب و کار شما هدف می دهد ، بودجه بازاریابی به شما کمک می کند تا گام های عملی برای دستیابی به این اهداف بردارید . حال چقدر باید برای بازاریابی هزینه کنید ؟ و در کجا باید هزینه شود ؟چه چیز هایی در بودجه بازاریابی وجود دارد؟
بودجه بازاریابی به طور معمول هزینه های تبلیغات،ترفیع و روابط عمومی را پوشش می دهد.میزان بودجه بازاریابی نسبت به اندازه کسب و کار، فروش سالانه و میزان رقابت متفاوت است. بسته به نوع صنعت، بودجه بازاریابی می تواند حداقل  1٪ از فروش تا حداکثر 30 درصد متغیر باشد . شرکت های جدید ممکن است تا 50٪ از فروش برای برنامه های بازاریابی مقدماتی در سال اول صرف کنند. کسب و کار کوچک فقط ممکن است سعی کنید این هزینه را فقط برای تطبیق با  رقبای مستقیم خود صرف کنند
به مخاطب خود احترام زیادی بگذارید
بنیامین دیزرائیلی، سیاستمدار و رمان نویس انگلیسی قرن 19 است و تا به امروز تنها فرد یهودی است که به سمت نخست وزیری انگلستان رسیده است.
وی در خاطرات خود ذکر کرده است که یکی از علت های موفقیت نوشته هایش در این بوده که وی به مخاطب خود احترام زیادی می گذارد. درواقع این مورد امری است که هر فردی نسبت به آن تمایل دارد. اگرچه برخی نوشته های وی بسیار شبیه به سایر نویسندگان قبل از خود بوده اما او با رعایت این نکته توانست خود را در قلب خوانندگان جای دهد
چگونه پول پارو کنیم ؟
گونه پول پارو کنیم
اگر یکی از اهداف کلان شما در زندگی پولدار شدن است، که هست! خبرهای خوبی برای شما داریم:
برای پولدار شدن نیازی به شنا کردن در استخر اسکناس‌های تا نخورده و سبز‌آبی ندارید. حتی نیاز به اهداف دراز‌مدت هم نیست. کمی صبر کنید، اگر در جریان کامل موضوع قرار بگیرید، حتما سازتان را با هم کوک خواهید کرد.
چگونگی انگیزه بخشیدن به کارکنان
چگونگی انگیزه بخشیدن به کارکنان
منبع: سایت ارانیکو
چکیده: شرکت‌ها به‌طور فزاینده‌ای به «کارکنان آگاه» وابسته هستند، کارکنان آگاه کسانی هستند که با ذهنشان کار انجام می‌دهند. همه کارکنان ارزش بالقوه و بالفعل قابل‌توجهی در شرکت‌ها و سازمان‌ها دارند.
ماهیت درفتار مصرف کننده
رفتار مصرف کننده علمی میان رشته ای است که در تلاش است که به این سوال پاسخ دهد "که مصرف کنندگان چرا و چگونه محصول ،برند یا فروشگاه خاصی را انتخاب میکنند.
هفت قانون فروش موفق
روش حرفه‌ای مانند آشپزی ترکیبی از علم و هنر است. هرگز بدون این هفت ماده اولیه ارزشمند، قدم به آشپزخانه نگذارید. اگر برای طبخ غذای خود، هر یک از آن‌ها را در اختیار ندارید و یا آن‌ها را با نسبت یا ترتیب اشتباه با‌هم ترکیب کنید، هیچ فروشی انجام نمی‌شود.

بیایید از تشبیه دیگری استفاده کنیم. فروش مانند شماره‌گیری یک شماره تلفن هفت‌رقمی است. اگر می‌خواهید با فرد آن‌طرف خط ارتباط برقرار کنید، باید این اعداد را با ترتیب صحیح وارد کنید. در فروش نیز باید از این فرایند مشخص هفت‌مرحله‌ای پیروی کنید تا بیشترین مقدار فروش، فروش مجدد و مشتریان معرفی‌شده را برای خود تضمین کنید.
سازمان تبليغات اسلامي.مدیر موفق
همانطور که مي دانيد در هر سازماني، يک هرم سازماني وجود دارد که کل فعاليت هاي سازماني را مديريت مي کند. صرفنظر از اينکه شما کجاي هرم هستيد، در سمت مدير ارشد، مدير مياني يا در سطح سرپرست، شما مسلماً مسئول هدايت و مديريت يکسري نيروهاي تحت سرپرستي خود هستيد تا از طريق هدايت و مديريت آنان به اهداف سازماني نايل آييد.
داشتن يک مدير خوب مي تواند محل کار را به يک دانشگاه به معناي واقعي تبديل کند که مي تواند تجارب با ارزشي فرا بگيريد و اگر مديرتان خوب نباشد مي تواند محل کارتان را به يک جهنم تبديل کند که در اين صورت مجبور خواهيد شد اوقات با ارزشتان را در آنجا هدر دهيد.
يک مدير خوب مي تواند به نيروهايش انگيزه دهد، از اشتباهات گذشته درس گرفته و با ايجاد يک محيط پويا و تقويت روحيه تيمي در مسير نايل شدن به اهداف کارکنان و سازمان موفق باشد.
 در ذيل به 10 نکته اي که مي تواند شما را به يک مدير موفق تبديل کند، اشاره مي کنيم:
چگونه با کارکنان مشکل ساز رفتار کنیم؟
" انسان‌ها اسا‏سا با يکديگر متفاوتند. خواسته‌ها و ارزش‏‌هايشان نيز متفاوت است. اين وظيفه ماست که به افراد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‎‎‎‎‎‎‎‎‎پيرامون خود اين گونه بنگريم که هر کس مانند خود ما داراي معايبي است و بايد در رفع آن‌ها تا حد امکان، تلاش کنيم."
به گزارش ايسنا به نقل از روزنامه دنياي اقتصاد " محيط يك شرکت مانند واحد اجتماعي خانواده، نيازمند آرامش و همدلي است که اگر مهم‏‏‏‏‏‏‏‏‏‌ترين عامل موفقيت آنها نباشد، حتما يکي از مهم‌ترين آنها خواهد بود؛ بنابراين علاوه بر نقشي که کارکنان نسبت به هم دارند، مدير هر مجـموعه نيز بايد ‏‏‏‏‏اين تـوان را داشته باشد که معايب و مشکلات را بشناسد و با تدبير آن‌ها را حل کند. هميشه اولين و بهترين اقدام براي رسيدن به آرامش، حذف عوامل مشکل‏‌ساز نيست. چه بسا اصلاح آن‌ها، الگويي مناسب براي سايرين باشد. با اين مقدمه بايد دانست که همه مديران در حرفه خود با کارکنان مشکل‏‌ساز برخورد خواهند کرد؛ زيرا هميشه کارکنان مشکل‏‌ساز وجود دارند."

 
یک اصل برای جذب مشتری
برای داشتن یک شخصیت گیرا نیازی نیست کاری بکنید که دیگران از شما خوششان بیاید ،بلکه باید کاری بکنید که انها نسبت به خودشان احساس بهتری داشته باشند.
کسب و کار جدید
مهم ترین کسب و کارهای اینده را،کسب و کارهایی که الان وجود ندارند تشکیل خواهد داد.بنابراین اینده پژوهی یک ضرورت و رسیدن به مدل های جدید بیزینسی فرصتی جدی است.
دکتر یگانه
بازاریابی
هنر بازیابی امروز،فروش یخچال به اسکیمو نیست .بلکه اسکیمو را به عنوان یک مشتری خشنود همواره در کنار داشتن است.