<
نمایی از فروشگاه شعبه اردبیل
  استخدام
نکات قابل توجه
  • آقای مهندس جواد حبیبی مدیر امور اداری و منابع انسانی شرکت پریم ور در ارتباط با نحوه استخدام و گزینش نیروی انسانی لازم جهت دفاتر و شعبات شرکت اظهار داشتند ؛ ما براین باوریم داشتن پرسنل یا کادر شایسته معادل داشتن شرکت موفق است ؛همه موسسات، سازمانها و ارگان ها خواه دولتی باشند و یا غیر دولتی ؛ برای ادامه حیات و پیشرفت خود نیازمند داشتن کارکنان خوب و لایق هستند که با وجود آنها بتوانند به هدف نهایی خود که رضایت مشتریان و در نتیجه موفقیت هر چه بیشتر سازمان است برسند ؛ در این راستا استخدام کارمند لایق، کلید موفقیت هر سازمانی است و هیچ چیز به اندازه توانایی در انتخاب کارمند مناسب در ساختن آینده یک شرکت اثرگذار نیست. ایشان داشتن ویژگی ها و خصوصیاتی از قبیل شم کسب و کار، هوش هیجانی، آینده نگری ، ریسک پذیری، توانایی در تصمیم گیری، مدیریت بحران، مهارت های ارتباطی و کلامی و ... را از جمله شرایط لازم و اساسی در جهت احراز صلاحیت متقاضیان اشتغال ذکر کرد و افزود: به حول و قوه الهی و در صورت عدم وقوع مشکلات پیش بینی نشده ؛ استخدام در سه ماهه اول سال 94 و تنها از طریق ثبت نام در سایت رسمی شرکت صورت پذیرفته و قبول شدگان متعاقب انجام مصاحبه شغلی و طی دوره آموزشی جذب شرکت خواهند شد.
    متقاضیان استخدام می توانند در صورت تمایل نسبت به تکمیل و ارسال فرم ذیل اقدام نمایند. بدیهی است پس از بررسی و در صورت احراز شرایط لازم، جهت محاصبه حضوری دعوت بعمل خواهد آمد.
نکات قابل توجه
  • لطفاً مشخصات خود دا به صورت فارسی وارد کنید.
مشخصات شخصی
  • *
  • *
  • *
  • *
  • *
  • *
  • *
  • *
  • *
محل تحصیل : دبیرستان :
  •  
دانشگاه :
میزان تسلط به زبان های خارجی
مدرک یا مدارک حرفه ای تخصصی که دریافت داشته اید یا گذرانده اید :
  • *
  • *
  • *
  • *
  • *
  • *
  • *